”Turolla on ollut pienestä asti vatsan kanssa ongelmia ja olemme vaihtaneet ruokaa useampaankin otteeseen. Nyt viime syksynä tilanne paheni ja Turon oksentelu ja ripulointi, limakakka, yöherätykset, laihtuminen sekä syömättömyys alkoi häiritsemään niin pahasti, että päätin mennä verikokeisiin hänen kanssaan. Tuloksena oli todella kohonneet maksa-arvot. Kerroin eläinlääkärille, että annan yhdelle meille uudelle ruualle eli neulle vielä mahdollisuuden ennen ell ruokiin siirtymistä. Verikokeiden jälkeen aloin syöttämään ainoastaan neun original ruokaa ja Turolla ei oo koskaan ollut niin hyvää ruokahalua ja ruuan odottamista ylipäätään minkään nappulan suhteen. Kaks viikkoa kului ja uusi ruoka maistui. Menimme uusiin verikokeisiin ja tsädäm, maksa-arvot olivat NORMALISOITUNEET. Kiitos tälle kotimaiselle ruuan ihmeelle❤️ Turo ja Turon vatsa kiittää❤️”
Turon omistaja Saara
”Meillä meni ruoka vaihtoon kun molemmat koirat kutisivat normaalia enemmän, toisella koiralla on aina ollut herkkä vatsa ja useamman kerran vuodessa ollut maha löysällä ja ollut sen takia aina välillä riisi-kala dieetillä. Kappas vaan, nyt on maha ollut hyvässä kunnossa, en edes muista koska oli viimeksi masu sekaisin neidillä!
Ja nämä kyllä maistuu koirille, näiden perään itketään eikä oikein malttaisi odottaa että ruoka-annokset valmistuu”
Nalan ja Moan omistaja Åsa