Ostoskori on tyhjä.

Toimitusehdot NEUfrau Oy

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen.

Soveltamisala

Näissä toimitusehdoissa ”Myyjä” tarkoittaa NEUfrau Oy:ta. Näitä toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin myyjän ja ostajan välisiin kotimaan kauppoihin, ellei kirjallisesti ole muuta sovittu.

Suostumus henkilötietojen käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Katso rekisteriseloste tästä

Verkkokauppa

NEUfrau Oy, www.neukauppa.fi

Tuotteiden hinnat sisältävät tuotteen verokannan mukaisen arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on vahvistanut nämä sopimusehdot ja hyväksynyt tilauksen. Sitoudut myös seuraamaan tilaustasi tuotteiden herkkyyden vuoksi ja olemaan viipymättä myyjään yhteydessä, ellei lähetys saavu ilmoitettuna ajankohtana sovitusti. Myyjältä tulee ilmoitus, kun verkkokauppaostoksesi on otettu käsittelyyn ja tästä alkaa toimituksen seuranta. Varsin tärkeää on seurata lähetystä siitä eteenpäin, kun tulee ilmoitus, että lähetyksesi on valmis lähtemään.

Huomioitavaa myös

  • Mikäli haluat toimituksen jollekin tietylle päivälle tai on päiviä jolloin ehdottomasti ei voi lähetys saapua, ilmoita lisätiedot kentässä tämä. Pyrimme toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan toiveita ottaen omat resurssit huomioon ja toimitusmahdollisuudet.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6)  ja se on osa Nets-perhettä. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Maksutapana Checkout:

  • Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

  • Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

  • Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

  • Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP ja Jousto.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Lisää Joustosta: https://www.jousto.com/kuluttajalle

Lisää OP- lasku: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen (tarkasta myös roskapostisi), josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina tilausnumerosi saatavilla tästä syystä säilytä tilausvahvistuksesi. Tarkasta aina, että saapuneen paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sähköpostilla: tilaukset @ neufrau.fi tai soittamalla arkisin klo 9–15 numeroon 044 9840543 tai

040 5838788

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tilauksia ainoastaan manner Suomen alueelle normaaleina paketti- ja rahtikuljetuksina, HUOM ei pakastekuljetuksia.

Kuljetusliikkeillä EI OLE MYÖSKÄÄN PAKASTETILOJA TUOTEIDEN SÄILYTYSTÄ VARTEN. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Markkinointi ja asiakasviestintä

Jos asiakas tekee sopimuksen Neufraun kanssa ja määrittelee sähköpostiosoitteen, Neufraulla on oikeus käyttää tätä asiakkaan sähköpostiosoitetta omien samanlaisten tuotteiden tai palveluiden suoramarkkinoinnissa. Asiakkaalla on aina oikeus vastustaa sähköpostiosoitteen käyttöä milloin tahansa ilman ylimääräisiä kustannuksia ottamalla yhteyden Neufraun asiakaspalveluun

Toimitustavat ja -hinnat:
Nouto tehtaanmyymälästä 
ei toimitusmaksua, kun teet tilauksen ennakkoon ja tulet sen tehtaalta noutamaan. Tilauksesi pakataan ja sinulle tulee sähköpostiviesti, jossa ilmoitetaan tilauksesi olevan noudettavissa.
Tehtaanmyymälä avoinna arkisin ma-pe klo 9-17 ja la klo 10-14 osoitteessa Virtasentie 12, Pori

Kotiovelle paketti – Tilaus toimitetaan asiakkaan toivomaan osoitteeseen, toimitusaika 1-3 päivää lähetyksestä. Pakasteet lähetetään styroxlaatikossa.
Rahtihinta määräytyy rahdituspainon mukaan. Ostoskorista näet hinnan ennen tilauksen lopullista lähettämistä.

Tämä toimitustapa ei ole tällä hetkellä saatavilla kaikkialle Suomeen (lähinnä alueena itä-ja pohjois-suomi). Mikäli verkkokaupassa ei ole valittavanasi kotijakelua, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Noutopaketti – Tilaus toimitetaan asiakkaan toivomaan noutopisteeseen, toimitusaika 1-3 päivää lähetyksestä. Pakasteet lähetetään styroxlaatikossa. Rahtihinta määräytyy rahdituspainon mukaan. Ostoskorista näet hinnan ennen tilauksen lopullista lähettämistä. Noutopisteen saa valittua vain verkkokaupassa olevista vaihtoehdoista. Lähetys on noudettava noutopisteestä viipymättä saapumispäivänä. Myyjä ei ota vastuuta pakastetuotteiden osalta, mikäli noutoa ei ole suoritettu saapumispäivänä. 

Rahdituspaino: Painon määrityksessä käytetään kuljetusyhtiöiden määrittämiä kuljetus- ja rahditusehtoja.

Tilauksen käsittely- ja toimitusaika sekä kuljetus

Tilauksia käsitellään verkkokaupassa normaaleina viikkoina arkisin maanantaista torstaihin.

Juhla-, pyhä- sekä loma-ajat vaikuttavat käsittely- ja toimitusaikoihin.

Toimitusajaksi ei lueta käsittelyaikaa vaan toimitusaika lasketaan alkaneeksi siitä, kun lähetys on luovutettu kuljetusyhtiölle kuljetettavaksi.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.

Toimitamme tuotteita Matkahuollon ja Postin. Näiden toimitusajat ovat 1-7 arkipäivää.

Pääsääntöisesti lähetämme arkipäivisin maanantaista keskiviikkoon ja meidän tavoitteenamme on 1-2 arkipäivän toimitusaika. Toimituksissa tulee kuitenkin ottaa huomioon myös toimitusetäisyydet Suomessa.

Kuljetusyhtiöiden omaan sisäiseen toimintaan emme valitettavasti kykene vaikuttamaan.

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu pääsääntöisesti facebook- ja/tai verkkosivuillamme. Mikäli ostoskorissa jo oleva tuote on loppu varastosta tilauksenne jälkeen, ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille suoraan sekä arvioidun uuden toimitusajan.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Yleiset juhla- ja pyhäpäivät vaikuttavat toimitusaikoihin.

Myyjä pidättää oikeuden muuttaa toivottua/oletettua toimitusaikaa, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi.

Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan ostajalle viivästyksestä mahdollisesti aiheutuvaa vahinkoa.

Välillisissä vahingoissa myyjä ei ole velvollinen korvaamaan tavaran virheestä, toimituksen viivästyksestä tai virheellisyydestä ostajalle aiheutuneita välillisiä vahinkoja.

Kotiinkuljetus ilman kuittausta

  • Kuljetetaan kuljetusasiakirjan mukaiseen osoitteeseen ilman vastaanottajan kuittausta
  • Tilauksen vastaanottaja valtuuttaa kuljetusyhtiön kuljettajan rekisteröimään ja kuittaamaan luovutustapahtuman ilman vastaanottajan läsnäoloa
  • Luovutusrekisteröinnin jälkeen kuljetusyhtiö tai NEUfrau Oy ei vastaa lähetyksen katoamisesta, vähenemisestä tai vahingoittumisesta eikä näistä syistä johtuvista reklamaatioista tai vahingonkorvausvelvollisuudesta.
  • Kuljetusyhtiö palauttaa paketin lähimpään noutopisteeseen, jos
    – paketin jättäminen käytävälle voi aiheuttaa paloturvallisuusriskin talonyhtiössä
    – kerrostalossa ei ole ovikoodia.
  • Kuljetusaikaa ei pysty sopimaan erikseen.

Palautus- ja peruutusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa koko tilaus siihen asti veloituksetta, kunnes se on otettu keräilyyn tehtaalla. Valmiina lähetykseen olevan tilauksen purkamisesta veloitamme 10,90€ lisälaskulla.

Peruuttaminen on tehtävä joko sähköpostilla (tilaukset @ neufrau.fi) tai soittamalla asiakaspalveluun (044 984 0543)

Huomioithan että palautus- tai peruuttamisoikeutta ei ole elintarvikkeiden tai muiden nopeasti pilaantuvien tai vanhentuvien tuotteiden osalta eikä myöskään sellaisten tuotteiden osalta, jotka luonteensa vuoksi toimittamisen jälkeen erottamattomasti sekoittunut muiden tavaroiden kanssa. Näin ollen, et voi esimerkiksi palauttaa ostamaasi ruokaa peruuttamisoikeuteen vedoten.

Tarvikkeisiin pätee 14 vrk palautusoikeus. 14 vrk aika lasketaan siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Vastuullasi on maksaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset. Mikäli perut kaupat, palautamme sinulle viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän sisällä peruuttamisilmoituksen saapumisesta tekemäsi maksusuoritukset (tuotteen hinta + perityt edullisimman vakiotoimitustavan mukaiset kulut) peruutettavaan kauppaan liittyen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.

Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme kaikki kustannukset sisältäen sekä tuotteet että kuljetuskustannukset.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä kirjallisesti Palautus- ja peruutus -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon, elintarvikkeiden kohdalla mahdollisimman nopeasti mutta viimeistään kahden arkipäivän sisällä paketin vastaanottamisesta tai noudosta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle sekä myyjälle.

Ylivoimainen este 

Myyjä ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos luonnoneste, tulipalo, konevaurio tai siihen verrattava häiriö, lakko, työsulku, sota, liike- kannallepano, vienti- tai tuontikielto, kuljetusvälineiden puute, valmistuksen lopettaminen, liikennehäiriö tai muu sellainen este, jota myyjä ei voi voittaa, estää tuotteen toimittamisen.

Myös silloin, kun sopimuksen täyttäminen edellyttäisi uhrauksia, jotka ovat kohtuuttomia verrattuna ostajalle siitä koituvaan etuun, myyjä ei ole velvollinen täyttämään sopimusta.

Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan ostajalle sopimuksen täyttämättä jättämisestä aiheutunutta vahinkoa ja hän voi myös purkaa sopimuksen.

Vastuu ja takuu

Takuuseen sovelletaan yleisiä takuusäädöksiä.

Virhetapauksissa pyrimme korjaamaan virheen, toimittamaan tilalle virheettömän tuotteen tai hyvittämään tuotteen rahana. Toisissa tapauksissa voidaan edellyttää, että virheellinen tuote toimitetaan myyjälle takaisin.

NEUfrau Oy ei ole vastuussa epäasianmukaisesta ruokinnasta tai koiralle sopimattoman erikoisravinnon aiheuttamista seurauksista. Ruokinnassa tulee ottaa huomioon että jokainen koira on yksilö ja kaikki tuotteet eivät sovellu/toimi samoin kaikille.

Erimielisyyksien ratkaiseminen 

Myyjän ja ostajan väliseen sopimukseen liittyvät erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan osapuolten välisin neuvotteluin. Mikäli tältä osin ei päästä sopuun ratkaistaan erimielisyydet ja riidat Suomen lakia noudattaen.

Yhteystiedot
NEUfrau Oy
www.neukauppa.fi

Virtasentie 12
28760 Pori
info@neufrau.fi
Puh: 044 9840543 tai 040 5838788
Y-tunnus: 1949064-4